Thursday, January 7, 2010

BERSYUKUR....

Memang lama betul aku menyepi dr dunia blog ni..lps hbs je projek blog ni aku dah x menulis sehinggalah hari ini terdetik dihati aku untuk menulis. Itupun adalah kerana pengaruh daripada Ida (adik aku).

Sebenarnya aku lama menyepi disebabkan sibuk sangat dengan tugasan sebagai pelajar terutamanya sem lepas FPBU wajib menyiapkan tesis. Klu x siap mmg cr nahas la, sbb ia syarat wajib utk grad.

Aku bersyukur bangat, hampir kesemua halangan utk grad sudah aku tempuhi, tinggal menghabiskan Latihan Praktikal yg sedang aku jalani skrg. Ini smua adalah berkat restu kedua org tua aku. Ini untungnya mengikut kata orang tua. Aku rasa perjalanan hidup aku menuju kejayaan dipermudahkan Yang Esa.

Walaupun pada awalnya aku rs mcm x mampu aku tanggung, tp cabaran 2 tetap aku berjaya tempuhi. Dulu aku tertanya-tanya betul ke jalan yg aku pilih ni, benda ni selalu je mengacau otak aku, tapi skrg aku tahu apa jwpnnya.

No comments:

Post a Comment