Thursday, January 7, 2010

HEPI BANGAT

Hari ni aku rasa 'mood' aku di zon bahagia. Tenang dan bahagia sekali hingga x mampu nk dihuraikan dgn kata2. Banyak perkara-perkara yg x dijangka berlaku.

Hari ni bos yang pernah membuli aku memberi layanan yg aku sendiri terkejut menerimanya. Entah ubat apa yg dia mkn semalam. Atau mungkin jugak dia mimpikan aku kot.he555.

Dia sebelum ini x pernah membalas senyuman yg aku lemparkan hr ni byk pula senyuman dia beri kat aku. Tambah mengejutkan aku (mujur x pengsan) dia sempat bergurau dengan aku. Terkejut mujur x gila jadinya.

Lepas tu ada lagi la perkara2 yang menggembirakan berlaku. Pada sebelah malam sekali lagi aku terima kejutan. Kali ni beri efect jgk pada diri aku. Tapi x blh citer kat cni la...

Apa2 pun aku hepi bangat, klu blh jerit kuat2 ingin rsnya nk jerit kt warga KL ni yg aku BAHAGIA SANGAT hr ni. Tapi itu smua hanya mampu aku lakukan dalam hati aje...

No comments:

Post a Comment